News
Help for patients from Ukraine
In the face of the escalation of the armed conflict in Ukraine, we are starting a fundraiser for the supply and support of Ukrainian citizens referred to the Institute of Mother and Child, including pregnant women and parents with children. Among the necessary measures are, among others hygienic articles, clothes, food products. It will also be necessary to provide transport and accommodation for families.
Funds can be deposited directly into the Foundation’s EURO account
title: HELP FOR UKRAINE
[IBAN] PL83 2490 0005 0000 4600 2108 2755
[SWIFT] ALBPPLPW
Dekada zmian w komunikacji z pacjentem – jubileuszowe wydarzenie w IMiD
W Instytucie Matki i Dziecka odbyła się wyjątkowa konferencja „Od słowa do zaufania: 10 lat doskonalenia komunikacji z pacjentem”. Spotkanie zgromadziło ekspertów, praktyków oraz przedstawicieli placówek medycznych, by podsumować dekadę doświadczeń, innowacji i wyzwań w budowaniu relacji z pacjentem.
Kluczowe tematy wydarzenia:
- 10 LAT minęło jak jeden dzień – po co nam Call Center? Zuzanna Rohn – Pełnomocniczka Dyrektora ds. Wdrożenia EDM i Obsługi Pacjenta, Kierowniczka Ambulatorium IMiD Pełnomocniczka Dyrektora ds. Praw Pacjenta,
- Znaczenie odpowiedniego doboru kadr i szkoleń – dr Tomasz Maciejewski, Dyrektor IMID,
- Ewolucja obsługi pacjenta – od zeszytu do systemu – doświadczenia pracowników IMID,
- Rola Call Center i narzędzi cyfrowych w poprawie komunikacji – Tomasz Tomaszewski, IRON team,
- Prawne aspekty kontaktu z pacjentem – radca prawny Wojciech Koguciuk,
- Sztuka mówienia – głos jako narzędzie pracy – dr Natalia Marciniak-Madejska, SENSE Consulting.
Szczególne podziękowania kierujemy do naszych pracowników – zwłaszcza zespołu Call Center z wspaniałą szefową na czele- Zuzanną Rohn. To oni mają pierwszy kontakt z pacjentami, niosąc im wsparcie, rozwiewając wątpliwości i dbając o komfort każdej rozmowy. To ludzie tworzą to miejsce, a ich codzienna praca ma ogromne znaczenie.
Dziękujemy także IRONteam za nieustające wsparcie w ulepszaniu naszych działań w obszarze komunikacji z pacjentem oraz za pomoc w organizacji tego wydarzenia.
To wydarzenie było nie tylko okazją do refleksji nad zmianami ostatnich 10 lat, ale także inspiracją do dalszego doskonalenia obsługi pacjenta – z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, cyfrowych narzędzi i dobrych praktyk.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom za inspirujące rozmowy i wspólne świętowanie tego ważnego jubileuszu!