Help for patients from Ukraine
In the face of the escalation of the armed conflict in Ukraine, we are starting a fundraiser for the supply and support of Ukrainian citizens referred to the Institute of Mother and Child, including pregnant women and parents with children. Among the necessary measures are, among others hygienic articles, clothes, food products. It will also be necessary to provide transport and accommodation for families.
Funds can be deposited directly into the Foundation’s EURO account
title: HELP FOR UKRAINE
[IBAN] PL83 2490 0005 0000 4600 2108 2755
[SWIFT] ALBPPLPW
Instytut Matki i Dziecka korzysta z Office 365
Instytut Matki i Dziecka prowadzi specjalistyczne i kluczowe badania dla dzieci i matek. Dzięki współpracy z firmą Microsoft oraz wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań IMiD znacznie zwiększył produktywność prowadzonych działań.
Film oraz więcej informacji odnośnie wprowadzenia Office 365 w Instytucie znajdą Państwo pod linkiem
https://customers.microsoft.com/en-us/story/instytut-matki-dziecka-office365-poland-health-imid-apn-promise-pl
Dziesiątki loginów
Warszawski IMID jest instytucją publiczną, która przeprowadza kluczowe badania dotyczące zdrowia matki i dziecka. Aby pełnić swoje funkcje, zespół musi przekazywać często poufne dane współpracownikom z różnych części świata.
W Instytucie zawsze przykładano dużą wagę do bezpieczeństwa informacji. Jednak procesy te stały się jeszcze skuteczniejsze po niedawnej zmianie na rozwiązanie chmurowe przy wsparciu zaufanego lokalnego partnera Microsoftu, firmy APN Promise.
Zdaniem dyrektora działu IT Radosława Nowaka ta zmiana uprościła skomplikowaną sytuację związaną z wewnętrzną infrastrukturą IT, w której dane i aplikacje były przetwarzane przez wiele starych technologii. „Trudności sprawiały nawet najprostsze zadania, takie jak organizacja spotkań, a tworzenie nowych kont użytkowników i usług przez dział IT było bardzo skomplikowane i czasochłonne” – wspomina Nowak. „Mieliśmy dziesiątki systemów logowania i haseł. Nawet sprawdzenie poczty elektronicznej było źródłem frustracji dla naszych użytkowników”.
Nowak początkowo poszukiwał rozwiązań w obrębie organizacji, jednak z czasem coraz bardziej zainteresowały go chmurowe rozwiązania. Po wykonaniu dokładnej analizy potencjalnych zysków i strat Nowak poprosił partnera, aby przedstawił swoją propozycję przeniesienia wszystkich usług dla użytkowników na całkiem nową platformę bez jakichkolwiek przestojów czy utraty danych.
Zniknęło 95% problemów, z jakimi zmagali się użytkownicy
Dobra wiadomość: Firma APN Promise dotrzymała „obietnicy" dotyczących czasu i przebiegu wdrożenia i, dzięki czemu pracownicy IMID korzystają ze wszystkich rozwiązań Office 365, w tym z OneDrive dla Firm i SharePoint, które uznawane są za najbardziej użyteczne. „Wkrótce będziemy też mogli zarządzać wszystkimi systemami IMID za pomocą jednej platformy" – dodaje. „Nasi lekarze i naukowcy – cały zespół – całkowicie zmienili swój sposób pracy: projektowanie stało się prostsze, spotkania produktywniejsze, a członkowie zespołów z łatwością współpracują ze sobą bez względu na lokalizację – wszystko jest dostępne w jednym oknie. Dzięki Office 365 zniknęło 95% wszystkich starych problemów i usterek zgłaszanych przez użytkowników”.