
Ogłoszenia o pracę - bieżące
Kierownik w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Instytut Matki i Dziecka zatrudni Kierownika do Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Rodzaj umowy: umowa o pracę / 1 etat
Minimalne wykształcenie: wyższe (preferowane kierunkowe: np. prawo, administracja, zarządzanie)
Opis stanowiska:
- kierowanie działem Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, organizowanie pracy, przydzielanie zadań i kontrola realizacji;
- udział w przygotowywaniu dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
- nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym nad terminową publikacją ogłoszeń i innych dokumentów zamówienia;
- nadzór nad pracą oraz udział w pracach komisji przetargowych;
- nadzór i kontrola przestrzegania ustawy Prawo Zamówień Publicznych, aktów wykonawczych do tej ustawy oraz przepisów prawa unijnego;
- opracowywanie wzorów dokumentów, wytycznych, regulaminów i procedur dotyczących zamówień publicznych;
- sporządzanie planów, sprawozdań, analiz, stanowisk, zestawień i innych zleconych opracowań, w tym wyjaśnień na potrzeby postępowań kontrolnych z zakresu realizacji zamówień publicznych;
- doradztwo w zakresie sporządzania dokumentacji zamówień publicznych;
- wsparcie merytoryczne w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą;
- udział i nadzór nad sporządzaniem rocznych planów zakupów;
- prowadzenie ewidencji wniosków o udzielenie zamówienia publicznego;
- nadzór nad zaopatrzeniem i prowadzeniem gospodarki materiałowej;
- archiwizacja dokumentacji z zakresu zamówień publicznych;
- współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi Instytutu.
Wymagania:
- min. 5letnie doświadczenie w realizacji procedur zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo Zamówień Publicznych po stronie zamawiającego ( mile widziane w ochronie zdrowia);
- min. 3letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w dziale zamówień publicznych po stronie zamawiającego ( mile widziane w ochronie zdrowia);
- biegła znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych do tej ustawy, a także innych przepisów prawa krajowego i zagranicznego.
Wymagania mile widziane:
- umiejętność analizowania, interpretowania oraz stosowania przepisów prawa w praktyce;
- umiejętność pracy w sytuacjach stresowych, pod presją czasu;
- samodzielność, sumienność, terminowość;
- umiejętność pracy w zespole i zarządzania zespołem;
- znajomość obsługi programów pakietu MS Office;
- wysoka kultura osobista, komunikatywność.
Oferujemy:
- możliwość pracy w uznanej, nastawionej na rozwój i innowacje placówki medycznej;
- możliwość pracy zdalnej (24 dni w roku);
- dofinansowanie do wypoczynku, karnety sportowe, pakiety ubezpieczeniowe;
- możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego, szkolenia, kursy, konferencje;
- spotkania integracyjne.
CV prosimy kierować na adres e-mail: dzial.kadr@imid.med.pl (w tytule maila prosimy podać stanowisko)
Informujemy iż, po zakończeniu procesu rekrutacji przesłane przez Państwa CV zostaną zniszczone.
W związku z obowiązywaniem ustawy o ochronie sygnalistów w Instytucie Matki i Dziecka obowiązuje Regulamin zgłoszeń wewnętrznych, który określa zasady, sposób dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie internetowej www.imid.med.pl. w zakładce zgłoszenia wewnętrzne.