
Ogłoszenia o pracę - bieżące
Specjalista ds. elektrycznych w Dziale Zarządzania Infrastrukturą/Sekcja Techniczna
Instytut Matki i Dziecka zatrudni Specjalistę ds. elektrycznych w Dziale Zarządzania Infrastrukturą / Sekcja Techniczna
Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny
Minimalne wykształcenie: wyższe licencjackie / inżynierskie / w trakcie studiów
Opis stanowiska:
- obsługa techniczna w zakresie kontroli, konserwacji, bieżącej eksploatacji, utrzymania w ruchu instalacji i urządzeń elektrycznych w budynkach Instytutu;
- obsługa systemu BMS (Building Management Systems);
- wykonywanie obchodów kontrolnych infrastruktury technicznej, ocena stanu technicznego urządzeń i instalacji elektrycznych;
- wykonywanie przeglądów i pomiarów rozdzielni niskiego napięcia (podstawowego/rezerwowego/gwarantowanego) w budynkach;
- uruchamianie raz w miesiącu trzech agregatów prądotwórczych;
- udział w testach elektroenergetycznych;
- monitoring prac stacji transformatorowej;
- monitoring stanu pracy systemów fotowoltaicznych;
- wykonywanie przeglądów i pomiarów oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach;
- udostępnianie pomieszczeń technicznych oraz nadzór nad firmami zewnętrznymi realizującymi prace na rzecz Instytutu – kontrola jakości świadczonych usług, potwierdzanie wykonywanych usług;
- składanie zapotrzebowania do Sekcji Technicznej, na dostawy niezbędnych materiałów do wykonywania zleconych prac i rozliczenie ich zużycia;
- usuwanie bieżących awarii oraz usterek, wymiana elementów eksploatacyjnych instalacji i urządzeń;
- naprawy, wymiana osprzętu i instalacji elektrycznej, drobne naprawy urządzeń osprzętu elektrycznego, wymiana bezpieczników, żarówek i świetlówek;
- prowadzenie i kontrolowanie dokumentacji technicznej/eksploatacyjnej;
- montaż, uruchamianie i konserwacja instalacji, maszyn i urządzeń w zakresie elektrycznym;
- realizacja prac będących w zakresie funkcjonowania działu zgodnie z poleceniami Kierownika Działu.
Wymagania:
- uprawnienia elektryczne SEP gr1 o napięciu znamionowym wyższym niż 1kV;
- samodzielność odpowiedzialność, komunikatywność;
- umiejętność pracy indywidualnej i w zespole;
- znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office w stopniu dobrym.
Wymagania konieczne:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- doświadczenie techniczne w serwisowaniu oraz eksploatacji instalacji elektrycznych.
CV prosimy kierować na adres e-mail: dzial.kadr@imid.med.pl (w tytule maila prosimy podać stanowisko)
Informujemy iż, po zakończeniu procesu rekrutacji przesłane przez Państwa CV zostaną zniszczone.
W związku z obowiązywaniem ustawy o ochronie sygnalistów w Instytucie Matki i Dziecka obowiązuje Regulamin zgłoszeń wewnętrznych, który określa zasady, sposób dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie internetowej www.imid.med.pl. w zakładce zgłoszenia wewnętrzne.