
Aktualności
Dekada zmian w komunikacji z pacjentem – jubileuszowe wydarzenie w IMiD
W Instytucie Matki i Dziecka odbyła się wyjątkowa konferencja „Od słowa do zaufania: 10 lat doskonalenia komunikacji z pacjentem”. Spotkanie zgromadziło ekspertów, praktyków oraz przedstawicieli placówek medycznych, by podsumować dekadę doświadczeń, innowacji i wyzwań w budowaniu relacji z pacjentem.
Kluczowe tematy wydarzenia:
- 10 LAT minęło jak jeden dzień – po co nam Call Center? Zuzanna Rohn – Pełnomocniczka Dyrektora ds. Wdrożenia EDM i Obsługi Pacjenta, Kierowniczka Ambulatorium IMiD Pełnomocniczka Dyrektora ds. Praw Pacjenta,
- Znaczenie odpowiedniego doboru kadr i szkoleń – dr Tomasz Maciejewski, Dyrektor IMID,
- Ewolucja obsługi pacjenta – od zeszytu do systemu – doświadczenia pracowników IMID,
- Rola Call Center i narzędzi cyfrowych w poprawie komunikacji – Tomasz Tomaszewski, IRON team,
- Prawne aspekty kontaktu z pacjentem – radca prawny Wojciech Koguciuk,
- Sztuka mówienia – głos jako narzędzie pracy – dr Natalia Marciniak-Madejska, SENSE Consulting.
Szczególne podziękowania kierujemy do naszych pracowników – zwłaszcza zespołu Call Center z wspaniałą szefową na czele- Zuzanną Rohn. To oni mają pierwszy kontakt z pacjentami, niosąc im wsparcie, rozwiewając wątpliwości i dbając o komfort każdej rozmowy. To ludzie tworzą to miejsce, a ich codzienna praca ma ogromne znaczenie.
Dziękujemy także IRONteam za nieustające wsparcie w ulepszaniu naszych działań w obszarze komunikacji z pacjentem oraz za pomoc w organizacji tego wydarzenia.
To wydarzenie było nie tylko okazją do refleksji nad zmianami ostatnich 10 lat, ale także inspiracją do dalszego doskonalenia obsługi pacjenta – z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, cyfrowych narzędzi i dobrych praktyk.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom za inspirujące rozmowy i wspólne świętowanie tego ważnego jubileuszu!