Instytut Matki i Dziecka | |
---|---|
Adres: | 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17a |
KRS: | 0000050095 |
NIP: | 525 000 84 71 |
REGON: | 000 288 395 |
Centralna rejestracja - Call Center | |
---|---|
Zapisy do poradni: | 22 32 77 050 - 051, pon. - pt. , 07.30 - 18.00 |
Lokalizacja: | Budynek A, wejście "B - AMBULATORIUM", PARTER |
Izba Przyjęć Pediatryczna | |
---|---|
Telefon: | 22 32 77 324 |
Tel./Fax: | 22 32 77 147 |
Lokalizacja: | Budynek B, wejście, parter |
Izba Przyjęć Położnicza | |
---|---|
Telefon: | 22 32 77 438 |
Lokalizacja: | Klinika Położnictwa i Ginekologii , Budynek B, parter |
Płatności | |
---|---|
Numer rachunku bankowego | 81 2490 0005 0000 4600 8807 9430 Alior Bank S.A. |
Płatność kartą | Możliwa jest płatność kartą, Budynek A, parter, Rejestracja |
Skrzynka ePUAP | |
---|---|
Adres skrytki | /IMiDWarszawa/SkrytkaESP |
Tonowe wybieranie numerów wewnętrznych 22 32 77 000
dr n. med. Magdalena Wysocka Sekretariat: 22 32 77 515 |
mgr Mariola Sidorowicz 22 32 77 422 dyrektor.pielegniarstwa@imid.med.pl |
Mariusz Chrzanowski 22 32 77 392 mariusz.chrzanowski@imid.med.pl |
dr n. o zdr. Dorota Kleszczewska PR@imid.med.pl |
Zuzanna Rohn Pełnomocnik Dyrektora ds. Wdrażania EDM i Obsługi Pacjenta |
Radosław Nowak 22 32 77 330 radoslaw.nowak@imid.med.pl |
Monika Jędrzejczyk 22 32 77 425 monika.jedrzejczyk@imid.med.pl |
Tomasz Andrasik 22 32 77 394 tomasz.andrasik@imid.med.pl |
Działalność
- informowanie Dyrektora Instytutu jako Administratora oraz pracowników o obowiązkach spoczywających na nich na mocy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie w sprawie ochrony danych - RODO) oraz innych przepisów;
- monitorowanie przestrzegania Rozporządzenia oraz innych przepisów Unii i państw członkowskich oraz polityk Administratora;
- szkolenie personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania danych;
- przeprowadzania systematycznych audytów w zakresie ochrony danych;
- udzielanie wskazówek Administratorowi w przedmiocie wdrożenia odpowiednich i skutecznych środków technicznych jak również organizacyjnych mających zabezpieczyć dane osobowe oraz jak wykazać przestrzeganie prawa przez Administratora lub podmiotu przetwarzającego dane w szczególności jeżeli chodzi o identyfikowanie ryzyka związanego z przetwarzaniem, o ocenę pod kątem źródła, charakteru, prawdopodobieństwa i wagi zagrożenia oraz o najlepsze praktyki pozwalające zminimalizować to ryzyko;
- udzielanie na żądanie zaleceń do oceny skutków oraz monitorowanie ich wykonania w przypadku, gdy Administrator przed rozpoczęciem przetwarzania zobowiązany jest do przeprowadzenia oceny skutków planowanych operacji przetwarzania dla ochrony danych;
- pełnienie roli punktu kontaktowego dla osób, których dane przetwarza Administrator jak i dla organu nadzorczego czyli Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych i jest zobowiązany z nim współpracować w zakresie wymaganym przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
Sylwia Matuszewska 22 32 77 495 iod@imid.med.pl |
Działalność
- Prowadzenie rachunkowości Instytutu, zgodnie z przyjętą polityką rachunkowości i obowiązującymi przepisami.
- Zatwierdzanie dokumentów finansowo-księgowych.
- Opracowywanie procedur i regulacji w obszarze finansowo-księgowym.
- Nadzór nad przebiegiem i prawidłowością inwentaryzacji aktywów i pasywów Instytutu.
- Współpraca z Zastępcą Dyrektora ds. Finansowych w zakresie gospodarowania środkami pieniężnymi Instytutu.
Katarzyna Gzowska 22 32 77 216 katarzyna.gzowska@imid.med.pl |
Działalność
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Ewidencja oraz inwentaryzacja składników majątku trwałego.
- Obsługa systemu bankowości elektronicznej.
- Realizacja zobowiązań wynikających z dokumentów przekazywanych przez jednostki merytoryczne oraz zobowiązań publiczno-prawnych.
- Sporządzanie sprawozdań finansowych Instytutu, zgodnie z ustawą o rachunkowości, oraz sprawozdań w zakresie wykorzystania środków dotyczących programów UE zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Sporządzanie sprawozdań i deklaracji, których obowiązek składania wynika z przepisów ustaw ( VAT, CiT, GUS )
- Sporządzanie sprawozdań, raportów oraz przygotowywanie informacji na potrzeby Dyrekcji Instytutu oraz Ministerstwa Zdrowia.
- Obsługa Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
Kierownik Renata Jabłońska
|
|
renata.jablonska@imid.med.pl |
Działalność
- Rozliczenia finansowe i sprawozdania w zakresie umów dotyczących projektów zamawianych, grantów.
- Monitorowanie wniosków zakupowych i wyjazdowych dotyczących wykonania przedmiotu umów z zakresu. działalności naukowej (granty, projekty zamawiane).
- Prowadzenie Centralnego Rejestru Umów.
- Obsługa finansowa dokumentów finansowo księgowych, kosztowych i przychodowych.
- Analiza informacji o ilości wykonywanych wewnętrznie procedur medycznych.
- Sporządzanie i nadzór nad realizacją planu finansowego Instytutu.
- Obsługa finansowa wniosków zakupowych i wyjazdowych IMID.
- Tworzenie i aktualizacja cenników wykonywanych usług.
- Opracowanie metodologii rozliczania kosztów Instytutu.
- Wycena kosztów leczenia pacjentów Instytutu.
Kierownik Małgorzata Ratyńska 22 32 77 460 dzial_ekonomiczno_finansowy@imid.med.pl |
Działalność:
- Dbanie o pozytywny wizerunek Instytutu Matki i Dziecka.
- Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna.
- Organizacja pracy biura prasowego.
- Kontakt z mediami oraz zarządzanie bazą akredytowanych dziennikarzy.
- Wspieranie i pozyskiwanie środków na rozwój nowych usług.
- Koordynowanie udziału szpitala w imprezach o charakterze zdrowotnym.
- Koordynowanie kampanii medialnych.
- Koordynowanie przepływu wniosków o patronat misyjny Instytutu.
- Tworzenie informacji prasowych, banerów, prowadzenie fotorelacji.
Kierownik Biura Prasowego Katarzyna Wołos 22 32 77 423 787 657 090 katarzyna.wolos@imid.med.pl |
Działalność
- Bieżąca kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników Instytutu przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Prowadzenie szkolenia pracowników Instytutu z zakresu BHP.
- Ocena zagrożeń zawodowych (ryzyko zawodowe) zawodowego i opracowanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy.
- Prowadzanie rejestrów wymaganych przez Państwową Inspekcję Pracy.
- Informowanie przełożonych o stanie BHP i źródłach zagrożeń zawodowych w Instytucie oraz składanie wniosków mających na celu usunięcie istniejących zaniedbań i zagrożeń.
- Udział w opracowaniu planów poprawy warunków BHP w Instytucie i kontrola ich wykonania.
- Występowanie do kierownikówkomórek organizacyjnych Instytutu z wnioskami o usunięcie stwierdzonych w trakcie kontroli uchybień należących do ich kompetencji oraz informowanie przełożonych o realizacji tych wniosków.
- Udział w przeglądzie warunków pracy w Instytucie przeprowadzanym przez Społeczną Inspekcję Pracy. Uczestnictwo w pracach Komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy.
- Udział w dochodzeniach powypadkowych oraz opracowywanie wniosków wynikających z badań przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy, w drodze do pracy i z pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe.
Sławomir Zegarski 22 32 77 393 bhp.imid@imid.med.pl |
Działalność
- Opracowanie i systematyczne aktualizowanie dokumentacji oraz przygotowanie praktycznych działań dotyczących spraw obronnych oraz obrony cywilnej Instytutu.
- Planowanie i organizowanie szkolenia pracowników Instytutu w zakresie obronności, zarządzania kryzysowego oraz obrony cywilnej.
- Współdziałanie z podmiotami zajmującymi się problematyką obronną, zarządzaniem kryzysowym i obroną cywilną.
- Nadzór nad magazynowaniem i utrzymaniem sprawności technicznej sprzętu przeznaczonego do realizacji zadań obronnych i obrony cywilnej.
- Uczestniczenie w przygotowaniach i realizacji działań w sytuacjach kryzysowych.
Tomasz Andrasik 22 32 77 394 tomasz.andrasik@imid.med.pl |
Działalność
- Realizacja zadań w zakresie zabezpieczania przeciwpożarowego Instytutu, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Prowadzenie bieżącej kontroli stanu zabezpieczenia przeciwpożarowego Instytutu.
- Zgłaszanie przełożonym wniosków zmierzających do poprawy stanu ochrony przeciwpożarowej oraz wniosków o przyznanie funduszy niezbędnych do realizacji inwestycji z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
- Współdziałanie w szkoleniu przeciwpożarowym pracowników Instytutu i przygotowanie ich do czynnego udziału w zapobieganiu i zwalczaniu pożarów.
- Opracowywanie i aktualizowanie Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego.
- Wprowadzanie w życie zarządzeń i regulaminów z zakresu bezpieczeństwa pożarowego.
Andrzej Michalski 22 32 77 393 andrzej.michalski@imid.med.pl |
Działalność
- Przygotowanie i nadzór nad dokumentacją niezbędną do prawidłowej realizacji postępowań o zamówienia publiczne oraz realizacja wszelkich czynności przewidzianych w procedurach zamówień publicznych.
- Nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych w wyniku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
- Realizacja zamówień z Rocznego Planu Zamówień oraz z poza.
- Realizacja wniosków o dokonanie zamówienia.
Kierownik Izabela Ślaska izabela.slaska@imid.med.pl |
Do zadań Działu Administracyjnego należy w szczególności:
1. W ramach Sekcji Administracji:
- Administrowanie obiektami, terenami oraz infrastrukturą budowlaną Instytutu, w tym prowadzenie gospodarki pomieszczeniami Instytutu.
- Zagospodarowanie i utrzymanie w należytym stanie terenów zielonych.
- Nadzór, zabezpieczenie i ochrona majątku Instytutu.
- Organizacja prac związanych z powołaniem Komisji Inwentaryzacyjnej i Komisji ds. likwidacji składników rzeczowych majątku ruchomego.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska w zakresie ewidencji odpadów.
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku Instytutu i likwidacją szkód.
- Prowadzenie dokumentacji i ewidencjowanie darowizn na rzecz
- Koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi w zakresie wynajmu powierzchni oraz świadczenia usług dla Instytutu.
2. W ramach Sekcji Sprzątającej:
- realizacja zadań związanych z utrzymaniem czystości pomieszczeń: administracyjnych, ambulatorium, zakładów oraz ciągów komunikacyjnych.
3. W ramach Sekcji Transportu Zewnętrznego:
- Prowadzenie gospodarki samochodowymi środkami transportu.
- Zabezpieczenie neonatologicznego transportu medycznego.
- Realizacja innych usług transportowych na podstawie zleceń składanych przez komórki organizacyjne Instytutu.
Kierownik Edyta Berska 22 32 77 530 edyta.berska@imid.med.pl |
Sekcja Administracji | |
---|---|
Telefon: | 22 32 77 230/232 |
e-mail: | dzial.administracyjny@imid.med.pl |
Sekcja Transportu Zewnętrznego | |
Telefon: | 22 32 77 213 |
Sekcja Sprzątająca | |
Telefon: | 22 32 77 210 |
Działalność
Sekcja Techniczna
Nadzór nad stanem technicznym obiektów budowlanych oraz urządzeń technicznych infrastruktury budowlanej.
Prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów budowlanych i wszelkiej instalacji technicznej w budynkach i na terenie IMiD.
Sekcja Aparatury Medycznej
Nadzór nad certyfikacją i utrzymaniem w ruchu aparatury medycznej i sprzętu laboratoryjnego będącego na stanie Instytutu.
Opiniowanie i wnioskowanie zakupu i naprawy wyrobów medycznych wielokrotnego użycia.
Sekcja Napraw i Konserwacji
Nadzór i utrzymanie w ruchu urządzeń infrastruktury technicznej i aparatury medycznej Instytutu poprzez konserwacje i bieżące naprawy.
Prowadzenie rejestru zgłoszeń i napraw infrastruktury technicznej i aparatury medycznej w elektronicznym systemie zgłoszeń napraw.
Prowadzenie gospodarki magazynowej niezbędnej do obsługi technicznej i aparatury medycznej IMiD.
Kierownik Dorota Piasecka 22 32 77 512 |
- Prowadzenie procesu inwestycyjnego ( planowanie inwestycji, określanie zakresu rzeczowo-finansowego, opracowywanie programów inwestycji, realizacja inwestycji, rozliczenie inwestycji).
- Opracowanie zakresu i wytycznych do projektowania, a także nadzór nad wykonywaniem dokumentacji projektowej dla realizowanych zadań inwestycyjnych.
- Udział w postępowaniach przetargowych w zakresie merytorycznym,
- Nadzór nad realizacją i koordynacją prowadzonych zadań inwestycyjnych,
- Koordynacja działań prowadzonych w ramach realizacji projektów inwestycyjnych,
- Zarządzanie i nadzór nad pracami wykonawców i podwykonawców zadań inwestycyjnych zgodnie z zawartymi umowami,
- Koordynacja w zakresie odbiorów realizowanych inwestycji,
- Udział w rozliczaniu rzeczowo-finansowym prowadzonych inwestycji
Kierownik marek.karnafel@imid.med.pl (0 22) 32 77 355 |
Działalność
* Monitorowanie możliwości pozyskiwania finansowania przedsięwzięć ze środków pozakontraktowych.
* Współpraca, inicjowanie i koordynacja w zakresie działań rozwojowych i modernizacyjnych.
* Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie tworzenia koncepcji rozwojowych.
* Pozyskiwanie dofinansowania na realizację uzgodnionych działań rozwojowych i modernizacyjnych.
* Koordynacja i udział w wykonywaniu prac projektowych związanych z pozyskiwaniem finansowania, dotyczących zapewnienia:
o Opracowań merytorycznych,
o Organizacyjnego sporządzania dokumentacji formalnej i wymaganych materiałów.
* Sporządzanie sprawozdań zgodnie z potrzebami Instytutu.
* Współpraca z Biurem Prasowym w zakresie zapewnienia informacji o postępach prac.
* Współpraca z partnerami zewnętrznymi, instytucjami i organami publicznymi oraz dostawcami specjalistycznych usług.
* Współpraca z innymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi Instytutu w zakresie wdrażania projektów dofinansowanych, ich koordynacji i realizacji.
Kierownik 22 32 77 392 |
Archiwum Zakładowe
Działalność:
- Przyjmowanie, gromadzenie, przechowywanie i ewidencjonowanie dokumentacji Instytutu Matki i Dziecka.
- Opracowanie i nadzór nad przestrzeganiem przepisów kancelaryjno-archiwalnych.
Sekcja Kancelaria:
Działalność:
- Odbiór, segregacja i rejestracja korespondencji wpływającej.
- Wysyłanie korespondencji wychodzącej
- Obsługa platformy ePUAP
Kierownik Karolina Piech-Orłowska 22 32 77 288 |
Archiwum zakładowe |
|
Lokalizacja |
Budynek B, poziom -1, pok. P51 |
Kontakt |
Tel. 22 32 77 175 |
|
archiwum.zakladowe@imid.med.pl |
Sekcja Kancelaria |
|
Lokalizacja |
Budynek A, III piętro, pok. 304 |
Kontakt |
Tel. 22 32 77 403 |
|
kancelariaimid@imid.med.pl |
Skrzynka ePUAP |
|
Adres skrzynki |
/IMiDWarszawa/SkrytkaESP |
Działalność
- Administrowanie, konserwacja, serwis, naprawa i rozbudowa sieci komputerowej, serwerowni, serwerów i baz danych oraz wszelkich urządzeń towarzyszących.
- Opiniowanie i wnioskowanie o zakup oprogramowania, komputerów, monitorów drukarek i innych urządzeń peryferyjnych oraz ich instalacja.
- Administrowanie systemami operacyjnymi i oprogramowaniem Instytutu.
- Prowadzenie polityki informatyzacji Instytutu.
- Prowadzenie polityki archiwizacji danych elektronicznych i archiwizacja danych elektronicznych na serwerach Instytutu.
- Prowadzenie polityki bezpieczeństwa systemów informatycznych i dostępu do danych.
Telefon: | 22 32 77 309 |
e-mail: | dzial.it@imid.med.pl |
Kierownik: Radosław Nowak |
Dział ds. Sztucznej Inteligencji i Innowacji Technologii Medycznych Instytutu Matki i Dziecka jest jednostką, której misją jest wdrażanie innowacyjnych rozwiązań poprawiających opiekę zdrowotną kobiet i dzieci w ramach podmiotu leczniczego.
Celem działu jest wykorzystanie najnowszych osiągnięć w dziedzinie sztucznej inteligencji, analizy danych i technologii medycznych, aby zrewolucjonizować procesy diagnostyczne, leczenia i monitorowania pacjentów, jak również profilaktykę. Zespół tworzy środowisko, które aktywnie wspiera integrację nowoczesnych technologii z tradycyjną opieką zdrowotną w celu osiągnięcia lepszych wyników terapeutycznych. Dzięki obecności Działu, lekarz wychodzący z inicjatywą czy innowacyjnym pomysłem, znajduje wsparcie zespołu, który zna i rozumie branżę technologiczną, ale również znajduje się w zasięgu ręki tj. w tej samej placówce medycznej. Stanowi to jednocześnie odwzorowanie pracy projektowej z innych sektorów.
Stworzenie Działu ds. Sztucznej Inteligencji i Innowacji Technologii Medycznych to nie tylko wprowadzenie nowych technologii, ale również budowanie mostów komunikacji i współpracy pomiędzy różnymi dziedzinami medycyny i technologii. Współpraca między przedstawicielami zawodów medycznych, informatykami, kadrą zarządzającą, prawnikami i innymi specjalistami pozwala na holistyczne podejście do opieki zdrowotnej.
Zainicjowanie w szpitalu jednostki organizacyjnej odpowiedzialnej za wdrażanie innowacji oraz współpracę twórców nowatorskich rozwiązań z klinicystami zyskało uznanie w środowisku medycznym. W związku z tym, w 2023 roku Instytut Matki i Dziecka został laureatem konkursu Fundacji KIDS Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali - "Dziecięcy Szpital Przyszłości" w kategorii Centrum Innowacji za „Utworzenie Działu ds. Sztucznej Inteligencji i Innowacji Technologii Medycznych”. To zaszczytne wyróżnienie potwierdza docenienie w branży zaangażowania Instytutu Matki i Dziecka w kreowanie przyszłości opieki zdrowotnej dla dzieci poprzez wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań, co stanowi istotny wkład w rozwój medycyny pediatrycznej.
W zespole współpracują doświadczeni eksperci z dziedziny medycyny, inżynierii, prawa i ekonomii, entuzjaści technologii medycznych oraz pasjonaci innowacji.
Zespół Działu koordynuje konkurs dla startupów medycznych – Mother and Child Startup Challenge. Inicjatywa ma na celu promowanie i wspieranie innowacyjnych rozwiązań w obszarze pediatrii i zdrowia kobiet we wszystkich okresach życia, w tym w trakcie ciąży. Konkurs daje nie tylko niezwykłą możliwość identyfikowania obiecujących startupów oraz projektów, które mają potencjał zmieniać oblicze opieki zdrowotnej w publicznych placówkach w Polsce, ale również stanowi platformę współpracy branżowej.
Działalność:
- Inicjowanie działalności IMiD w zakresie innowacyjnych technologii medycznych i rozwiązań procesowych
- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi i podejmowanie wspólnych inicjatyw, w tym budowanie relacji z przedstawicielami biznesu a zespołami IMiD
- Analiza potencjału rozwiązań, prowadzonych projektów oraz wyników badań, rekomendacja w przedmiocie ich dalszego rozwoju oraz ciągła ewaluacja wdrożenia
- Koordynowanie konkursu dla startupów medycznych- Mother and Child Startup Challenge (link)
Radosław Nowak |
|
Joanna Aftyka |
|
Małgorzata Maj Innovation Project Manager malgorzata.maj@imid.med.pl |
|
Nikoletta Magdalena Buczek |
|
Ewelina Tomaszczyk
|
|
Wioleta Zwolińska |
Działalność
- Obsługa kadrowo - płacowa pracowników Instytutu.
- Planowanie zatrudnienia oraz bezosobowego i osobowego funduszu płac.
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
- Kontrolowanie i analiza dyscypliny pracy.
- Kontrola i nadzór nad ważnością badań lekarza medycyny pracy.
- Prowadzenie rekrutacji pracowników.
- Sporządzanie sprawozdań, prowadzenie rejestrów.
- Współpraca z zakładowymi organizacjami związkowymi.
Kierownik 22 32 77 215 22 32 77 218 22 32 77 219 22 32 77 243 22 32 77 244 22 32 77 407 22 32 77 413 22 32 77 417 dzial.kadr@imid.med.pl |
Kontakt w sprawie staży i praktyk pod numerem 22 32 77 215.
Dział Aktów Prawnych
Działalność:
- Obsługa w zakresie nadzoru i zarządzania aktami zewnętrznymi dotyczącymi rejestru Wojewody Mazowieckiego, Krajowego Rejestru Sądowego, Numeru Identyfikacji Podatkowej, Krajowego Rejestru Urzędowego Podmiotów Gospodarki Narodowej (REGON).
- Opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych (zarządzeń, regulaminów, pełnomocnictw itp.) oraz prowadzenie ewidencji tych dokumentów (rejestrów), w tym:
a) Nadzór nad prawidłowym wdrożeniem wewnętrznych aktów normatywnych,
b) Współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi w zakresie formalno-prawnym,
c) Realizacja zadań związanych z koordynowaniem wykonania usługi prawnej,
d) Przekazywanie kopii opinii prawnych i innych dokumentów do odpowiedniego zbioru korespondencji.
- Monitorowanie Dzienników Ustaw, Dzienników Urzędowych, Monitorów w zakresie związanym z działalnością Instytutu oraz informowanie drogą mailową Dyrektora, jego Zastępców oraz kierowników jednostek i komórek organizacyjnych o aktualnych zmianach w obowiązującym stanie prawnym.
- Współpraca z organizacjami związkowymi i samorządowymi działającymi na terenie Instytutu.
- Ścisła współpraca z Kancelarią prawną obsługującą Instytut.
- Wprowadzanie zmian i aktualizacja Księgi rejestrowej podmiotów wykonujących działalność leczniczą.
- Pilotaż nad kontrolami zewnętrznymi.
- Udostępnianie informacji publicznej.
- Prowadzenie strony BIP Instytutu.
Kierownik 22 32 77 295 22 32 77 314 22 32 77 407 |
Działalność
- Inicjowanie, koordynowanie i prowadzenie prac związanych z procesem opiniowania produktów.
- Promocja zadań i usług wykonywanych przez Instytut.
Kierownik Aleksandra Świeboda 22 32 77 432 dzial.ocen@imid.med.pl |
Działalność
- Rozliczanie umów z Narodowym Funduszem Zdrowia.
- Nadzór nad realizacją kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia.
- Koordynacja i przygotowanie ofert w zakresie sprzedaży usług medycznych do Narodowego Funduszu Zdrowia.
- Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji sprawozdawczej dla NFZ, Ministra Zdrowa i Urzędu Miasta st. Warszawy.
- Rozliczanie umów na komercyjne usługi medyczne.
- Nadzór nad realizacją umów na programy polityki zdrowotnej i komercyjne usługi medyczne.
- Koordynacja i przygotowanie ofert oraz umów w zakresie sprzedaży usług medycznych innym podmiotom.
- Nadzór w zakresie prawidłowego rozliczania świadczeń.
- Sporządzanie symulacji i zestawień statystycznych z zakresu działalności medycznej Instytutu.
Kierownik Urszula Skarżyńska 22 32 77 353 urszula.skarzynska@imid.med.pl |
Działalność
- Projekty naukowe,
- Projekty badawczo-rozwojowe,
- Projekty statutowe,
- Komisja Bioetyczna,
- Kształcenie podylomowe,
- Biblioteka naukowa,
- Medycyna Wieku Rozwojowego.
Kierownik Edyta Kolipińska 22 32 77 332 edyta.kolipinska@imid.med.pl |