Klauzula Informacyjna
KLAUZULA INFORMACYJNA
Szanowni Państwo,
W związku z prowadzonym przez Instytut Matki i Dziecka, postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ………………………………………………, nr: ……………, w trybie ……………………………………………………., zgodnie z art. 13 ust.1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informuję, iż:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Instytut Matki i Dziecka (dalej: Instytut), ul. Kasprzaka 17A, 01-211 Warszawa, reprezentowany przez Dyrektora Instytutu.
- Nadzór nad przestrzeganiem przepisów o ochronie danych osobowych w Instytucie realizuje Inspektor Ochrony Danych. Dane kontaktowe: adres poczty elektronicznej iod@imid.med.pl, nr tel. 22 32 77 495.
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie wskazanego powyżej zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm. dalej: PZP), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
- Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty określone w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP, organy państwowe w zakresie wykonywanych zadań oraz pracownicy i współpracownicy Instytutu w zakresie swoich obowiązków służbowych na podstawie upoważnienia.
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
- Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
- Przysługuje Państwu:
- a) Prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania
- b) Prawo usunięcia
- c) Prawo ograniczenia przetwarzania,
- d) Prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
- e) Prawo do przeniesienia danych.
W razie niemożności spełnienia żądania, administrator poinformuje Państwa podając podstawę odmowy niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie miesiąca od dnia żądania.
- Posiadają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00–193) przy ul. Stawki 2, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza obowiązujące przepisy prawa.
- Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym
Administrator Danych Osobowych
KLAUZULA INFORMACYJNA
Szanowni Państwo,
W związku z zakończonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ……………………………………………………………………, nr: ………………….., w trybie ……………………………………………….., Instytut Matki i Dziecka, zgodnie z art. 13 ust.1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informuję, iż:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Instytut Matki i Dziecka (dalej: Instytut), ul. Kasprzaka 17A, 01-211 Warszawa, reprezentowany przez Dyrektora Instytutu.
- Nadzór nad przestrzeganiem przepisów o Ochronie danych osobowych w Instytucie realizuje Inspektor Ochrony Danych. Dane kontaktowe: adres poczty elektronicznej iod@imid.med.pl, nr tel. 22 32 77 495.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w kilku różnych celach tj. dla prawidłowej realizacji umowy, dla celów podatkowych, a także mogą być przetwarzane dla dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z przepisów prawa cywilnego, jeśli takie się pojawią.
- Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) - dalej RODO, (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której Państwo jesteście stroną), art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na administratorze takiego jak np. obowiązek archiwizacyjny) oraz art. 9 ust. 2 lit. f RODO (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń).
- Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty określone w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP, organy państwowe w zakresie wykonywanych zadań, pracownicy i współpracownicy Instytutu w zakresie swoich obowiązków służbowych na podstawie upoważnienia.
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez cały czas, przez który umowa będzie wykonywana, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi archiwizacji. Niezależnie od powyższego, Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji przez Instytucję Zarządzającą (Ministra Infrastruktury i Rozwoju) Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, a konkretnie projektów w ramach Osi Priorytetowej IX wzmocnienie strategiczne infrastruktury ochrony zdrowia w sytuacji, gdy finansowanie przedmiotu umowy głównej pochodzi z wyżej wymienionego programu.
- Przysługuje Państwu:
- a) Prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania
- b) Prawo usunięcia
- c) Prawo ograniczenia przetwarzania,
- d) Prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
- e) Prawo do przeniesienia danych.
W razie niemożności spełnienia żądania, administrator poinformuje Państwa podając podstawę odmowy niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie miesiąca od dnia żądania.
- Podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia umowy.
- Posiadają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193) przy ul. Stawki 2, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO.
Administrator Danych Osobowych