Badanie konsumenckie "Źródła wiedzy przy wyborze produktów dla dzieci. Znaczenie rekomendacji instytucji naukowo-badawczych."
Instytut Matki i Dziecka oraz jego rekomendacje - wyniki badań konsumenckich*
- Instytut Matki i Dziecka jest liderem, jeśli chodzi o skojarzenia z instytucjami rekomendującymi produkty przeznaczone i bezpieczne dla dzieci (spontaniczna znajomość na poziomie 72 %*)
- Logo Instytutu Matki i Dziecka ma bardzo wysoką rozpoznawalność (94% respondentów wskazało je jako oznaczenie widywane na produktach przeznaczonych dla dzieci*)
- Instytut Matki i Dziecka jest powszechnie postrzegany jako jedna z najbardziej wiarygodnych organizacji (według 80% respondentów*)
* Badania dr Jolanty Tkaczyk z Akademii Leona Koźmińskiego i Aleksandry Świebody z Instytutu Matki i Dziecka, zrealizowane przy wsparciu Żywiec Zdrój przez Kantar MillwardBrown w maju 2018 roku na reprezentatywnej próbie 1001 matek z dziećmi w wieku 0-6 lat.