Instytut Matki i Dziecka realizuje zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja Kliniki Wrodzonych Wad Metabolizmu i Pediatrii oraz Kliniki Neurologii Dzieci i Młodzieży w budynku B Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie, przy ul. Kasprzaka 17 A z wymianą dachu i zakupem wyposażenia” w ramach umowy na udzielenie dotacji celowej na dofinansowanie zadania z Ministerstwem Zdrowia (umowa nr DOI/INST/85112/6230/106/138).
Dotacja w wysokości 18 345 790 zł na realizację zadania w latach 2021 - 2023
- Piotr Bromber - Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Zdrowia,
- dr Tomasz Maciejewski - Dyrektor Instytutu Matki i Dziecka,
- Milena Kraszewska-Sulich - Z-ca Dyrektora ds. Administracyjno-Eksploatacyjnych,
- dr Elżbieta Stawicka - Kierownik Kliniki Neurologii Dzieci i Młodzieży.
- dr Adam Niedzielski, Minister Zdrowia
- Marcin Martyniak, Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Zdrowia,
- Filip Nowak, Prezes Narodowy Fundusz Zdrowia
- dr Tomasz Maciejewski, Dyrektor Instytutu Matki i Dziecka,
- Milena Kraszewska-Sulich, Zastępca Dyrektora IMiD ds. Administracyjno-Eksploatacyjnych,
- prof. Jolanta Sykut-Cegielska, Kierownik Kliniki Wrodzonych Wad Metabolizmu i Pediatrii IMiD.
Zdjęcia przed modernizacją
Zdjęcia po modernizacji
Projekt realizowany w ramach umowy z Ministerstwem Zdrowia nr DOI/IB/COVID-19/106/2020/634
na przyznanie w 2020 r. środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na realizację zakupu aparatury i sprzętu medycznego dla Instytutu Matki i Dziecka w ramach zapobiegania zakażeniem wirusem SARS-CoV-2
Instytut Matki i Dziecka otrzymał od Ministerstwa Zdrowia środki w wysokości 1 089 800 zł na realizację zakupu sprzętu medycznego.
W ramach zawartej umowy nr DOI/IB/COVID-19/106/2020/634 na przyznanie w 2020 r. środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na realizację zakupu aparatury i sprzętu medycznego dla Instytutu Matki i Dziecka w ramach zapobiegania zakażeniem wirusem SARS-CoV-2 zakupiony został niżej wymieniony sprzęt:
- Inkubator transportowy Atom IncuArch/ System nieinwazyjnego wspomagania oddechu CPAP – 2 komplety wraz z akcesoriami niezbędnymi do zapewnienia użytkowania systemu nieinwazyjnego wspomagania oddechu CPAP (Infant Flow) i respiratora Inkubatora transportowe Atom IncuArch
- Bronchofiberoskop 2,8 mm x 54 cm; kanał roboczy 1,2 mm, kąt widzenia 90°, +170°/-120° – 1 szt.
- Defibrylator Lifepak 20e ze stymulacją i SpO2 – 1 szt.
- Kamery termowizyjne – 3 szt.
- Laptopy do systemu kamer termowizyjnych – 3 szt.
- Butle na tlen - butle aluminiowe 2 L – 7 szt.
- Objętościowe pompy infuzyjne – 20 szt.
- Urządzenia do mycia i dezynfekcji powierzchni – 3 szt.
- Dozowniki do tlenu – 20 szt.
- Reduktory tlenowe – 10 szt.
- Akcesoria do butli/wtyki
- Ciśnieniomierze wraz z mankietami – 12 szt.
- Reduktor butlowy – 5 szt.
- Termometry (30 szt.) i pulsoksymetry (2 szt.)
- System eliminacji zagrożeń mikrobiologicznych typu ReSPR ONE/R50 – 8 szt.
Projekt realizowany w ramach umowy z Ministerstwem Zdrowia nr DOI/INST/85112/6230/106/639 na udzielenie dotacji celowej
na dofinansowanie realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja Kliniki Chirurgii Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie”
Dotacja celowa z Ministerstwa Zdrowia w łącznej maksymalnej wysokości 1 421 900 zł
Planowany koszt realizacji zadania 4 677 840 zł
W ramach projektu zrealizowany został pełny remont Kliniki Chirurgii Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka, Klinika została w pełni wyposażona w potrzebny sprzęt medyczny oraz meble.
Grupą docelową projektu są pacjenci i personel Kliniki Chirurgii Dzieci i Młodzieży IMiD.
Klinika została dostosowana do obowiązujących standardów. Remont znacznie poprawił warunki pracy naszym pracownikom oraz komfort hospitalizacji pacjentom Kliniki.
Otwarcie wyremontowanej Kliniki Chirurgii IMiD
Szanowni Państwo,
Bardzo prosimy o stosowanie się do zarządzeń rządu RP, zaleceń Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego, a także naszych wewnętrznych uregulowań, w tym poważne traktowanie informacji przekazywanych Państwu przez nasze Call Center czy sekretariaty klinik i zakładów.
W przypadku objawów takich jak gorączka, bóle mięśniowe, zmęczenie, duszność, trudności z oddychaniem proszę przede wszystkim kierować się instrukcjami Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Wszelkie informacje udzielane są pod całodobowym numerem: 800 190 590 lub można je znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/koronawirus/porady
dr n. med. Tomasz Maciejewski
Dyrektor Instytutu Matki i Dziecka
KLAUZULA INFORMACYJNA
Szanowni Państwo,
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informuję, iż:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Instytut Matki i Dziecka Kasprzaka 17A, 01-211 Warszawa.
- We wszystkich kwestiach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD). Dane kontaktowe: adres poczty elektronicznej iod@imid.med.pl.
- Przetwarzamy Państwa dane osobowe jako podmiot leczniczy, a celem tego przetwarzania jest zapewnienie opieki zdrowotnej i zarządzanie systemami i usługami opieki zdrowotnej.
- Jako podmiot leczniczy jesteśmy zobowiązani do prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej oraz kontaktujemy się z Państwem pod podanym numerem telefonu czy adresem poczty elektronicznej.
- Jeżeli jesteście Państwo naszymi pacjentami, utworzyliśmy Państwa dokumentację medyczną i mamy obowiązek jej przechowywania.
- Państwa dane będą wykorzystywane do celów statutowych Instytutu w tym do celów badawczych i naukowych oraz udostępniane następującym odbiorcom: innym podmiotom, z którymi Instytut posiada zawarte umowy na wykonywanie usług związanych z Państwa leczeniem, w tym w przypadku pozytywnego wyniku badania przesiewowego, możliwość skierowania na odbycie wizyty konsultacyjnej w wyspecjalizowanej placówce medycznej, podczas której zostaniecie Państwo poinformowani, jak można zapobiec komplikacjom i ewentualnemu wystąpieniu choroby.
- Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w celach marketingowych bez uzyskania wyraźnej zgody.
- Posiadają Państwo:
- a) prawo dostępu do danych;
- b) prawo do otrzymania kopii danych;
- c) prawo do sprostowania danych;
- d) prawo do usunięcia danych;
- e) prawo do ograniczenia przetwarzania;
- f) prawo do przenoszenia danych;
- g) prawo do sprzeciwu;
- h) prawo cofnięcia zgody bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podjętego przed jej wycofaniem.
W razie niemożności spełnienia żądania, administrator poinformuje Państwa podając podstawę odmowy niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie miesiąca od dnia żądania.
- Jeśli uznają Państwo, że przetwarzamy dane niezgodnie z RODO mogą Państwo wnieść na nas skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie przez Państwa danych jest warunkiem skorzystania ze świadczeń medycznych, a w przypadku danych przetwarzanych na podstawie przepisów prawa – obowiązkiem prawnym. Mogą nam Państwo podać numer telefonu czy adres poczty elektronicznej, jednak niepodanie tych danych nie będzie skutkowało odmową udzielenia świadczeń medycznych.
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania przez nas danych osobowych znajdą Państwo na stronie internetowej Instytutu pod adresem: www.imid.med.pl w zakładce O Instytucie – Ochrona danych osobowych.